Treenikärpänen puraisi Espanjassa

Olen juuri Espanjassa auringon alla nauttimassa lämmöstä. Lämpötilat keikkuvat 30 asteen paremmalla puolella ja on todella kuuma! Mutta siitä mä tykkään. Nyt istuskelen terassilla syömässä vesimelonia, helkutin heinäsirkat sirittää todella kovaa vieressä ja ääni puskee jopa spotifyn soittolistani läpi.

Anyway, aion tällä kertaa jakaa teille treenivinkkini, kun lähellä ei ole kuntosalia tai motivaatio ei kanna sinne saakka.  Ajattelin kerrankin, että jos tätä lomaa ei vetäisikään aivan läskiksi vaan tekisinkin kehonpainotreenejä terassilla! Ryhdyin heti ensimmäisenä päivänä tuumasta toimeen ja rustasin paperille liikkeet. Ja kerta treenikärpänen puraisi niinkin lujaa, vetäisin vielä alle porrastreenin. Juoksin hulluuspäissäni 63 porrasta ylös alas ja vieläpä kymmenen kertaa! Pitkällä matikalla laskettuna siis 1260 porrasta, joista puolet siis ylöspäin menoa..

Sitten itse kehonpainojumppaan:

  • Polvennostojuoksua 30 s
  • Syväkyykky x15
  • Punnerrus x 10-15 (15 jos teet naisten versiota eli polvet maassa)
  • Sammakkohyppy (kyykkyhyppy) x 15
  • Vatsarutistus (Linkkuveitsi) x15
  • Bulgarialainen askelkyykky
  • Lankku 1 min
  • Askelkyykkyhypyt x 15/ jalka

Toista liikkeitä kolme kierrosta ja voin kertoa, että jaloissa hapottaa. Varsinkin jos teet nopealla temmolla liikkeet pitämättä pitkiä taukoja, niin polte on taattu. Helppoa ja tehokasta HIIT-treeniä! Takapuolessa ja reisissä tuntuu nyt kun kirjoittelen tätä terassilla.

 

IMG_9210

Treenin jälkeen olin niin läpimärkä hiestä ja jälkihikikin oli suunnaton. Hyvät jälkipoltot siis..Ja kyllä sitten kelpasi lähteä palautteluksi intialaiseen ravintolaan vetämään riisi-lammas-viini-överit.

Nyt toivotaan, että treeni-intoa kestää pidempään kuin vain yhden päivän 😀

IMG_9096
xoxo, Elina

 

 

facebooktwittergoogle_plusmail

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *