Liikunnan aloittaminen vauvan askelin

Moi!

 

Nyt on sitten jälkitarkastus käyty ja liikuntalupa saatu – JESS!

Heti ei toki voi maratonille syöksyä, mutta takaisin urheilun pariin ja lihaksisto hommiin. Nyt on tullut perus hyötyliikuntaa tehtyä päivittäin ja vauva tuo oman painonsa verran lisäpainoa kun on rintarepussa / sylissä.

 

Tarkoitus olisi alkaa lihaskunnon tekeminen systemaattisesti ensin ilman painoja ja porrastetusti sitten rankentaa treeniä. Ajatuksena mulla on varmaan palata rakkaan tankotanssi harrastuksen pariin, kunhan keho antaa myöten.

Onko teillä omia suosikkeja miten olette alkaneet liikkumaan raskauden jälkeen?
Olen todella huono minkään jumppien tms kanssa, joten mielelläni otan vinkkejä ja mielipiteitä vastaan.

 

Monet käyttävät waist trainereita palautumiseen, mutta niistäkin olen kuullut hyvää ja huonoa.. ehkä itse uskon enemmän treeniin ja lihasten vahvistamiseen perinteisemmin, kuin että ne olisi korsettimaisesti tuettu.

 

Vaikka välillä on tullut herkuteltua, niin koon puolesta olen lähtö mitoissa.

Ystävä teki mielettömän hyvää snickerskakkua.

 

Eli nyt liikunnen pariin… baby steps.

/L

facebooktwittergoogle_plusmail

2 kommenttia “Liikunnan aloittaminen vauvan askelin

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *