Eilen se alkoi – Kisadieetin ensimmäinen päivä!

Sunnuntai-iltana sain yllättäen viestiä valmentajaltani. Näin näytölläni vain viimeisen kolmesta, jossa luki nyt vois sanoo et alotellaan 😀. Mahtavaa! Mikähän alkaa? Avasin keskustelun ja näin ensimmäisen viestin olevan tiedosto, jonka tiesin olevan uusi ruokaohjelma. O-Ou!  Toisessa viestissä luki, montako aerobista ja salitreeniä viikko pitää sisällään.

Oh shit, ajattelin. Kolmas viesti ei siis tiennyt hyvää? Jännityksellä, hieman kauhuissani avasin ruokaohjelman.

 

 

Nyt vois sanoo et alotellaan 😀

 

 

Ruokaohjelma näytti äkkiseltään tutulta. Luettuani sen läpi, sain huomata hiilareiden puolittuneen. Muita muutoksia ei tullut. Hiilareiden pudotus muutti kuitenkin päivän energiansaantia n. 1500 kaloriin. Nyt voin sanoa olevani virallisesti dieetillä, kisadieetillä, eikä enää ole varaa mennä suunnilleen.

 

 

Nyt voin virallisesti sanoa olevani dieetillä, kisadieetillä!

 

 

Olen käynyt nyt kahdesti hierojalla, kerran viikossa, ja voi veljet tuntuu NIIN paljon paremmalta jo nyt! Ylihuomenna pääsen taas Ernon murjottavaksi!

 

Sunnuntaina sain huomata isoja muutoksia hieronnan ansiosta, kun käytiin Robertin kanssa Töölö Gymillä tekemässä pepputreeni. Robert vei ja minä vikisin (no okei, en oikeesti vikissyt!). Sain ihan uusia liikkeitä, joita en ollut itse keksinyt Töölössä tehdä! Mahtavaa! Lupaan tehdä pakaratreenivideon uudelle YouTube-kanavalleni tässä kesän mittaan.

Treeni kulki hyvin ja painot liikkui, mutten jostain syystä saanut kunnon polttelua tuntumaan pakarassa, kuten yleensä. Ajattelin mun ehdottoman lempparipyllyliikkeen, lantionnoston, olevan kuitenkin varma ja luotettava, mutten saanut silläkään tuntumaan tarpeeksi ikävää tuntemusta hanuriin. Turhauduin. Ihmettelin, meneekö koko treeni hukkaan, vaikka teinkin tutuilla painoilla, mutta pidemmät sarjat. (Lantionnosto 60kg, 15+10 toistoa, kolme kierrosta.) Homma meni tunteisiin, koska olin oikein innolla odottanut, että saisin pumpit tarakkaan.

Treenin päätteeksi pääsin onneksi purkamaan turhautumiseni, kun Robert veti minulle HIIT-treenin rappuslaitteessa. Vihaan HIIT-treeniä, btw.

 

 

 

 

Salilta lähtiessä mieleeni juolahti, olisiko mahdollista, että pakarat eivät vain ole enää niin tiltissä? Hieronta on todellakin tehonnut, niin selän kuin pakaroidenkin alueella! Jos tuntemukset ei vaan ole samat, kun joka paikkaa ei kiristä? Toisaalta aika siistiä, sillä sehän tarkoittaa, että pystyn lisäämään toistoja/vastetta. Eikö? Siksi pystyin pumppaamaan pakaraa vaikka kuinka, eikä takapuoli tuntunut hyytyvän.

 

ZEKKAA HUIKEA TÖÖLÖ GYM – TARJOUS INSTAGRAMISTANI!

 

Seuraavana aamuna, kun kapusin alas sängystä, sain kuitenkin huomata, että kyllä ne pakarat on paiskinut töitä! JES!! On nimittäin takamus hellänä 🙂 Hyvällä tapaa, tietenkin!

Se, että lihakset on kipeät treenin jälkeen, ei ole suoranaisesti merkki onnistuneesta treenistä. Tarkoitan, että vaikka treeni olisikin tehokas, lihakset eivät aina kipeydy. Tässä tapauksessa olin kuitenkin iloinen lihasten kipeytymisestä, sillä minun oli treenin aikana vaikea hahmottaa, teenkö varmasti töitä oikeilla lihaksilla, koska tuntemukset oli muuttuneet niin radikaalisti! Alias kadonneet. Se, että pakarat oli hellänä, kipeät suorastaan, todisti vain sen, että epäilykseni oli turhaa ja treeni meni sinne minne pitikin!

 

PS. Huomasitko, että YouTube-kanavani on nyt avattu? Alan vlogailemaan ihan lähipäivinä! Pari videota on jo katsottavissa, joten laitahan kanava tilaukseen 💋

 

Uusin video katsottavissa seuraavasta linkistä:

 

 

 

Ihanaa kesää ❤️

 

XOXO

 

facebooktwittergoogle_plusmail
Viivi

Viivi

www.viiviback.com

2 kommenttia “Eilen se alkoi – Kisadieetin ensimmäinen päivä!

  • 29.6.2017 klo 13:26
    Kestolinkki

    Kuinka usein sinulla tapahtuu dieetillä oikein kalorinlaskut ja kuinka suurilla määrillä? Tiedätkö kuinka alas kalorit tullaan about vetämään? Kuulostaa kauhean pieneltä tuo 1500 tässä vaiheessa 😮

    Reply
    • Viivi
      1.7.2017 klo 12:06
      Kestolinkki

      Olen ollut tässä tiimissä nyt toukokuun puolivälistä, ja tämä oli ensimmäinen muutos ruokavalioon 🙂
      Aiemmin oli +-2000kcal ja nyt tuo 1500, mutta sekin tosiaan elää hieman sen mukaan, paljonko syön kasviksia ja mehustan

      Reply

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *