Kisasuunnitelmat päivitetty!

Moikkuli!

Multa kysellään paljon, milloin aion kisata, ja vastaukseni on aina sama; sitten, kun olen valmis, mutta syksyyn tähdätään. Keskiviikkona suunnitelmat realisoituvat hieman, kun viimeksi näin valmentajaani.

Meillä oli taas HC jalkatreeni, jonka päätteeksi etureisistä katosi pito täysin. Jouduin kävelemään ankkamaisesti, polvet lukossa, etten romahtanut polvilleni 😀 Vähän jännitti, miten illan keikan käy, sillä olin menossa Seiskan 25-vuotis syntymäpäiville promoamaan Catapult Catia. Korkkareissa, tietenkin!

Treenin päätteeksi yritin rullailla ja venytellä reisiä hieman, ja sain kuin sainkin jalat kantamaan suht normaalisti! Ilta korkkareilla meni hyvin, mutta seuraavana päivänä treeni kyllä tuntui niin etu- kuin takareisissäkin! Jalat sai palauttelevaa kävelyä yli 17000 askeleen verran, kun aloitin eilen ensimmäisen aamuaerobiseni, ja kertyipä askelia ikean reissullakin!

 

 

 

 

Kisasuunnitelmien suhteen tilanne on edelleen hieman auki. Nyt kuitenkin toimintasuunnitelma on selkeä: vedetään 10 viikkoa täysillä ja kuoritaan painoa. Kymmenen viikon kuluttua  päätetään, menenkö kisoihin syksyllä, vai lykätäänkö kisoja keväälle. Mikäli syksyn kisoihin siinä vaiheessa päätetään mennä, vedetään  viimeiset 7 viikkoa 100 lasissa! Muussa tapauksessa kevennetään hieman ja tähdätään vasta kevään kisoihin. Tällä hetkellä näyttää kuulemma kuitenkin ihan hyvältä, ajatellen syksyä. Saa nähdä kuinka käy! Lavalle minulla ei kuitenkaan ole tarkoitus nousta, ennenkuin fysiikka näyttää siltä, että sieltä saattaisi jotain saada kotiintuomisiksikin! Itse lavalla keimailu ei ole minulle se, mitä tältä lajilta haluan, vaikka lavaesiintymisistä tykkäänkin.

 

Aamuaerobiset palasivat ohjelmaani – kahdesti viikossa. Muita aerobisia minulla ei ole. Ruokavalioni on sen about 2000kcal (+palkkari, PWO, BCAA, crea ja glutamiini), jolla olen mennyt nyt tämän viikkoa. Glutamiinin ja creatiinin Timo määräsi vasta tällä viikolla, joten niitä en ole vielä ehtinyt käyttää kuin vasta eilen ensimmäistä kertaa. Niistä en siis osaa vielä sanoa muuta kuin sen, että pahalta maistuu! BCAA:ta aloin käyttää viime viikolla ja PWO:ta viime kuun lopussa. Kuten olen joskus tainnut sanoakin, hera on ollut ainut treeniä tukeva lisäravinne, mitä olen käyttänyt.

 

Painoa en ole uskaltanut vähään aikaan zekata, mutta sunnuntaina täytyy sekin todellisuus kohdata. Seuraavan kerran katson painon siitä viikko eteenpäin, jonka jälkeen tehdään tarvittavat muutokset ruokavalioon, sikäli mikäli Timo katsoo siihen tarvetta.

 

 

@ City Gym

 

 

 

 

Facebooktwittermail
Viivi

Viivi

www.viiviback.com

Yksi kommentti “Kisasuunnitelmat päivitetty!

  • Avatar
    1.6.2019 klo 01:22
    Kestolinkki

    Cialis Generico Online Italia Levitra Alcolici Progesterone For Sale viagra Amoxicillin Side Effects Viagra Bestellen Aus Der Schweiz Aid

    Reply

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *